Pagina's

woensdag 7 augustus 2013

To blog or not to blog

Al jaren ben ik verslaafd aan blogs lezen. Ik weet niet meer precies hoe ik op de eerste fashion- of beautyblog terecht gekomen ben maar één ding is zeker, sinds dat moment is mijn 'Favorietenlijstje' alleen maar uitgebreid en is het één van mijn favoriete tijdsbestedingen geworden. Anderzijds is er nog iets toegenomen: de grootte van mijn make-up verzameling. Van een mini-toilettasje naar een iets groter (Dior :p)model om uit te breiden naar een heel kastje vol oogschaduwpaletten, blushes, lipsticks en lipglossjes. 

Heel lang heb ik getwijfeld, gaat mijn blog een meerwaarde betekenen aan de blogwereld? Waarom zou ik er aan beginnen? Maar ik heb de laatste tijd geleerd om gewoon wat minder na te denken en te doen wat je blij maakt. En ja, ik wil dat al heel lang, heel graag doen. Dus waarom niet? 

Maar ik ben niet van plan om enkel maar over make-up te schrijven hoor, helemaal niet. Nee, ik wil over honderdeneen zaken schrijven: lekker eten, uitjes, zaken die me bezig houden, die ik meegemaakt heb, hersenspinsels. En ik wil in de eerste plaats gewoon graag schrijven, al van kleins af aan vond ik het enorm leuk om verhaaltjes te verzinnen. Ik kreeg zelf van juf Leen in het tweede leerjaar zelfs het volgende compliment:
Wel, ik zet deze woorden, eindelijk om in daden. Anno 2013 gebeurt dit wel met een laptop voor je snoet en kan het meteen online gezwierd worden. 

Ik heb alvast twee geïnteresseerde lezers want ik word al de hele tijd geërgerd door twee vliegen die ongestoord op mijn beeldscherm komen plaatsnemen. Hopelijk wordt dit aantal vlug uitgebreid maar dan wel het liefst met een iets menselijkere versie van lezers. Let's go! Veel leesplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten